Information från Bredbandsbolaget

I samband med upphörande av tidigare överenskommelse gällande ersättning i form av kostnadsfritt tv-paket T3-stor i 12 månader, har felaktigheter med faktureringen uppstått i samband med övergången till ert ordinarie tv-paket.
Vi har påbörjat rättelser av fakturor den 15/4 2016 och ni som har fått felaktigheter kommer under vecka 16 att få en justerad fakturakopia hemskickad. Ni drabbade och som betalar via e-faktura eller bankgiro skall inte betala in den senaste fakturan, utan betala den justerade fakturan.
Om du av en händelse har råkat betala in en faktura eller felaktigt belopp så kommer detta att regleras automatiskt mot kommande fakturering.
Om du inte betalar något till oss så kommer vi att kontakta dig för en återbetalning.
Ni med autogiro kommer att automatiskt få korrekt dragning från ert konto vid förfallodatumet och kan med det se justerade fakturakopian som en bekräftelse på vår rättelse.
Skulle vi inte få tag på just dig så kommer vi att göra återbetalningen i form av avi som skickas hem till abonnemangsadressen.

Med vänlig hälsning
Bredbandsbolaget
Kim Forsberg

Views: 0